czwartek, 29 października 2015

Kto powiedział że tylko córeczka musi pasować do mamy ;)

Mamy i ich małe wierne kopie, wyglądają czarująco.




Chociaż wybór ubranek dla chłopców nie jest tak obszerny jak dla dziewczynek, poniższe zdjęcia są przykładem, jak dobrze mogą się prezentować mama i syn :)

źródło Pinterest


źródło Pinterest


Znaleziono na emilystarlingphotography.com

Znaleziono na facebook.com

Znaleziono na theclassyissue.com

Znaleziono na caraloren.com


Tak że nic straconego drogie mamusie, być może warkoczyków nie zapleciemy ;) ale ubieranie małego mężczyzny może być równie przyjemne, jak ubieranie córeczki :)



Pozdrawiam ;)

22 komentarze:

  1. Słodkie i czarujące... Kiedy moje córki były małe próbowałam z nich zrobić moje małe kopie, jednak wygrał indywidualny styl każdej z nich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można sobie poużywać, dopóki same nie staną przy szafie i zaczną się zastanawiać, co by tu założyć :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Hmmm, i co my jutro na siebie włożymy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fajne fajne :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fantastyczne. Kopie swoich rodziców.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam córki, ale doskonale dogaduję się z dwoma dorosłymi Synami i lubię pokazywać się w ich towarzystwie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cudowne małe kopie, aż się rozczuliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście takie duety wyglądają słodko, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Witaj:) Dziękuję za wizytę u mnie, podoba mi się u Ciebie, pozwolę sobie obserwować Twój blog:))) Pozdrawiam:) Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Cię witam i dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Cudownie wyglądają tak podobnie ubrani rodzice i ich dzieci :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Niektóre z tych zdjęć wywołują uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej również ;) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Te kopie są rewelacyjne. Chyba na święta sprezentuję mojemu dużemu i małemu mężczyźnie jakiś zestaw :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia i stylizacje. Pozdrawiam Katie i miłego weekendu !!

    OdpowiedzUsuń