czwartek, 24 września 2015

Sypialnia w stylu glamour

W blogowym świecie, ostatnimi czasy przeważa minimalizm, prostota i wszechobecna biel. Chociaż podobają mi się prezentowane wnętrza, postanowiłam zaprezentować sypialnie w całkiem odmiennym stylu. Nie wiem jak wy, ale ja z miłą chęcią wypoczęłabym w jednej z poniższych sypialni.


Znaleziono na becomingmartha.com

Znaleziono na indulgy.com

Znaleziono na achicaliving.com

Znaleziono na remodelista.com

Znaleziono na blog.damasketdentelle.com

Znaleziono na livingho.me

Znaleziono na stylemotivation.com

Znaleziono na etsy.com

Znaleziono na benedictaugust.com

Znaleziono na woohome.com

To co łączy powyższe sypialnie, to między innymi zagłówek, który można zrobić samemu. Jak to zrobić opisane jest na stronie http://www.homemadebycarmona.com/make-diamond-tufted-headboard/





20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zawsze można jakiś element skubnąć dla siebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cudowne są!!! Zdradzę ci, że w mojej sypialni pomieszałam styl klasyczny z nowoczesnym (właściwie w całym domu tak mam) przez co sypialnia wydaje się przytulniejsza, bardziej ciepła i romantyczna. Nie wiem, czy kiedykolwiek pokażę, bo uważam, że to najbardziej intymna część domu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł. Znając Beatko Twoje wyczucie stylu, na pewno jest piękna. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Podobają mi się te sypialnie!! Moja jest w kolorach biel i amarant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne połączenie. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Choć sama nie mam nic urządzone w stylu glamour, to bardzo ten styl mi się podoba. Piękne sypialniane inspiracje!
    cudnego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Również życzę udanego weekendu :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przepiękne, mogłabym zamieszkać w prawie każdej z nich :) Uwielbiam styl glamour :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cudowna jest pierwsza fotka... zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ma coś w sobie. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Rzeczywiście obecnie króluje to co napisałaś. Szalenie mi się podoba, jednak tego jest już tak dużo, że czuję iż niebawem się przeje a wtedy barwy znów wrócą:) ja już się pogubiłam w tym wszystkim i sama nie wiem w jakim wnętrzu czułabym się dobrze. Powyższy styl troszkę jakby hotelowy. Nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, z tym przejedzeniem. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Każda sypialnia ma w sobie coś, co chciałabym mieć u siebie. Mogę śmiało skompilować kilka stylów, a nie podążać tylko za nowinkami. Tak chyba nie potrafiłabym.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Miłego weekendu, pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Biorę czwartą od końca, zwłaszcza z tym widokiem :D

    OdpowiedzUsuń