środa, 1 lipca 2015

Jak zrobić pyszną wodę truskawkową.

Domowa woda truskawkowa jest bardzo smaczna i zdrowa,  a przy tym banalnie prosta i szybka w przygotowaniu.



Do jej przygotowania potrzebujemy 

- kilka truskawek
- opcjonalnie kilka małych gałązek melisy lub mięty (w mojej wersji jest z melisą)
- 1 łyżeczka miodu
- woda mineralna
- słoik lub zamykane naczynie (mój ma ok 300 ml pojemności)

Na dno wrzucamy listki melisy/mięty, pokrojone truskawki, 1 łyżeczkę miodu, wszystko zalewamy wodą mineralną. Zamykamy i wstawiamy do lodówki. Im dłużej woda będzie w lodówce, tym smak będzie intensywniejszy. Ja swoją robię wieczorem, a rano mam pyszny orzeźwiający napój. 

 Serdecznie polecam :)



Inne wody smakowe na sprawdzonym kanale kulinarnym 




Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Beautiful and sounds delicious!

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie truskawkowo, a u mnie jagodowo:). Mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbowałam tyle że z poziomkami ^-^ Pycha. jak na swoim blogu zrobiłaś takie fajne literki?

    OdpowiedzUsuń