piątek, 31 lipca 2015

Jak zrobić lampion z puszki

Genialny pomysł na recykling metalowych puszek.

muyingenioso.com



Znalazłam również mnóstwo szablonów, dzięki którym Wasze lampiony zachwycą każdego.


Poniżej kilka przykładów
 verob.centerblog.net


http://www.thebettermom.com/2011/12/03/have-yourself-a-patient-little-christmas-ornament-tutorial/

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/106432/106432,1274873777,1/stock-vector-dots-patterns-53916991.jpg


Na początek zrobiłam dwie. Nie były pracochłonne, a efekt bardzo mi się spodobał.


Później była trzecia ;) Po której stwierdziłam, że dobrze wybierać wzory regularne, są lepiej widoczne.


Robiąc tego typu lampiony można wykorzystać porady z tej stronki http://www.twojediy.pl/puszkowe-swieczniki/

Miłej zabawy :)

28 komentarzy:

  1. Lampiony są sliczne:) a z szablonu chętnie skorzystam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) ja choruję na jakąś wielką puchę ....na biało bym ją pomalowała .....chyba choruję na więcej takich ...w różnych wielkościach ..już widzę jak fajnie by wyglądały razem ..część jako lampiony ,a część wazony na polne kwiaty...niech no tylko taras będę miała :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł. Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ale pomysłowe! Świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już rok temu takie lampiony z puszki sobie zrobiłam- świetne są :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te wzorki i kolorki. Jutro będzie polowanko na puszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt zaskakuje, przed oświetleniem -niepozorne, a później -bajka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  7. ja czekam już od jakiegoś czasu ,aż zwolni mi się zamrażalnik aby zrobić takie lampiony:)))ale zapiszę sobie szablony ,bo sa piękne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, chętnie pooglądam. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. cudne puszeczki stworzyłaś i dzięki za namiar na szablony :) troszeczkę puszek nazbierałam tylko pomysłu na nie jeszcze nie nabrałam a tu proszę co można wyczarować ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzechem byłoby się nie pochwalić. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł na coś oryginalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się przy taki lampionie siedzi, gdy na zewnątrz wieczory już nie są takie upalne. Pozdrawiam

      Usuń
  10. swietny pomysł :) na pewno zrobimy z cóką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie pooglądam. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Śliczne puszkowe lampiony. Nawet nie wiedziałam o istnieniu tak pomocnych szablonów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. I pomyśleć, że ze zwykłych puszek można zrobić takie śliczne lampiony. Podobają mi się Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Katie , ja u Ciebie dziś pierwszy raz , ale już się zakochałam i nie tylko w tych lampionach z puszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło. Zapraszam do siebie częściej :) Dziękuję za wizytę i komentarz, pozdrawiam.

      Usuń