wtorek, 5 sierpnia 2014

Szydełkowane buciki do chrztu

Okazjonalne buciki do chrztu, z włóczki 100% bawełna. Miłe w dotyku. Z cieńszej włóczki, idealnej na lato. Pamiętam Chrzest mojego brzdąca, wiedziałam że smoczek będzie potrzebny. Jakie było moje zdziwienie, kiedy w sklepie dziecięcym zobaczyłam same brzydkie plastikowe zawieszki do smoka.
Dlatego do bucików, obowiązkowo urocza zawieszka :)

Buciki 9,5 cm (3-6 m)




Żeby nie było, że o maszynie zapomniałam... :)
Chustki chroniące przed wiatrem dla dzieci.








Pozdrawiam



7 komentarzy:

  1. Piękne są, a bobas, które je założy będzie szczęściarzem, albo szczęściarą. Jak na nie patrzę to żałuję, że nie mam takiego małego szkraba na którego nóżki mogłabym założyć takie piękne buciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkości, ależ to pięknie wymyśliłaś i wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne butki :) Fantastyczny pomysł na zawieszkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za kunszt! Prawdziwa elegancja! Takie butki - coś pięknego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik a wstążeczka dodaje uroku:) a chusteczki takie kolorowe, bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplet:) Chustki także:)

    OdpowiedzUsuń