wtorek, 12 listopada 2013

Kozaczki dla niemowlaka

Hej kochani, co tam u Was? Za oknem brrrrr, nic tylko zaszyć się pod kocykiem i pić ciepłą herbatkę z cytrynką. Albo herbatka obok maszyny i szyć...szydełkować...lub co tam kto woli :) Wczoraj udało mi się zrobić naprawdę milusie kozaczki.
 Można nosić z pomponami lub bez.

 
 Maszynę odkurzyłam i powstała poszewka dla synka. Z jednej strony polar i aplikacja renifera (tak tak, klimaty świąteczne mnie nachodzą) z drugiej granatowa bawełna z białymi gwiazdkami.


5 komentarzy:

  1. Do kompletu u nas renifer do wygrania:) Szczegóły jutro.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Kasik ! piękny komplet w gwiazdki. Kozaczki też urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapciuchy urocze, a poszewka podbiłam moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę milusie kozaczki:) i jeszcze taki słodki guziczek:) poducha super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ciepłe słowa, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń