sobota, 20 kwietnia 2013

Wyróżnienie i moje maleństwa ;-)

Ogromnie dziękuję za wyróżnienie jakie otrzymałam od diyblog3 
Tak to już u mnie jest, że ja wyróżniam wszystkie z Was i każdą z osobna. To dzięki Wam, mogę podziwiać ciekawe prace, inspirujecie mnie i nadajecie barw każdego dnia. Jeszcze raz dziękuję :-*
  Trochę o mnie :-)

 1. Jak zaczęło się Twoje blogowanie? Bardzo spontanicznie. Chciałam w jakiś sposób udokumentować moje prace  
2. Ulubiony aktor/aktorka?Kate Hudson  
3. Jaki rodzaj książek czytasz?Praktycznie wszystkie, byle coś się działo ;-)  
4. Ulubiony cytat/hasło?Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia  
5. Kolczyki czy bransoletka?Kolczyki  
6. Znienawidzony przedmiot w szkole? Chemia  
7. Herbata czy kawa?Kawa  
8. Zapach kwiatów czy owoców?Owoców  
9. Twój sposób na chandrę?Ciepłe kakao, sen lub lampka wina i dobre towarzystwo  
10. Śnieg czy deszcz?Śnieg  
11. Lepiej myśli Ci się przy muzyce czy w ciszy?Zależy o czym myślę :-)
 
Moja dwójka :-)

   

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjna fotka nie wiem tylko kto bardziej szczęśliwy pies czy jego pan;)))gratulacje wyróżnienia Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem, obojgu pasowała ta sytuacja :)

      Usuń
  2. Na kilka pytań udzieliłabym identycznych odpowiedzi. :) A maleństwa nie są wcale takie maleńkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, rosną jak na drożdżach :)

      Usuń
  3. Śliczna fotka przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń