środa, 13 lutego 2013

Valentine's day


Walentynki  :-)

Życzę wszystkim wspaniałego dnia zakochanych. Ja niestety spędzę ten dzień sama, bo mężuś jak zwykle w trasie. Ale na pocieszenie zrobiłam sobie kruche ciasteczka do kawy.


Kruche ciasteczka cioci Basi:

- pół kg mąki
- 4 żółtka
- 1 łyżka śmietany 18%
-pół szklanki cukru pudru
- pół kostki Palmy
- pół kostki masła
- pół łyżeczki proszku do pieczenia
- pół cukru waniliowego

 Wszystkie składniki wyrobić (nie przejmować się, że ciasto nie jest wyrobione na gładko, trzeba pomóc sobie wałkiem i rączkami ;-) Wykroić foremkami, grubość około 0,5cm. Ułożyć na papierze do pieczenia. Piec w temperaturze 170st.C około 15 min.  
 
Słodyczy ciąg dalszy


  A na koniec dobra nutka, trzymajcie się cieplutko :-)

 

7 komentarzy:

  1. o mniam takie ciasteczka prawie do kawy, smaka mi narobiłaś Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chociaż raz :-), zazwyczaj to Ty kochana robisz mi smaka swoimi przepisami na blogu

      Usuń
    2. jeszcze jutro przepis przetestuję;)))))

      Usuń
  2. Ciasteczka wyglądają apetycznie :) A Walentynki są przereklamowane, kochać trzeba się codziennie i szanować więc jutro dzień jak każdy inny :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację :-) Chociaż człowiek na co dzień o tym zapomina. Walentynki są dobrym pretekstem do romantycznej kolacji i takich tam... dobrych uczynków ;-)

      Usuń
  3. Ciasteczka kruche do kawy...mmmm...poezja!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ... ja chyba też jutro zrobię . Miłego dnia zatem :)

    OdpowiedzUsuń