wtorek, 11 grudnia 2012

Wełniany wianek

W okresie świąt, tradycyjne wianki z gałązek świerku, są jak dla mnie nieodłączną ozdobą domu. Jednak, skoro panuje ostatnio moda na wełniane, cieplutkie i milutkie ubrania, akcesoria, itp. Czemu by nie mieć w posiadaniu wełnianego wianka ;-) Prosty w wykonaniu, polecam.

  Wianek ze styropianu, lub jaki kto ma :-), owinęłam długim łańcuszkiem zrobionym na szydełku.
Następnie, również na szydełku, zrobiłam trzy różyczki i przyszyłam do wianka. Wianek przewiązałam wstążką. 
Jak takie róże zrobić, pokazują dziewczyny z Youtube, wystarczy wpisać w polu wyszukiwania "Deco Rose". 

5 komentarzy:

  1. dzień dobry zawitałam, porozglądam się i piękne pracę widzę;)chętnie się rozgoszczę jak pozwolisz;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście ;-) Ogromnie się cieszę, że zechciałaś zostać u mnie na dłużej. Czuj się jak u siebie.

      Usuń
  2. Super pomysł ;) No i prosty w wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Ale długi musiał być ten łańcuszek. Wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Oj długi był długi, ale szybko się go robi. Idealny na zajmowanie rąk, podczas oglądania tv ;-). Ps. Cieszę się, że zostałaś u mnie na dłużej.

      Usuń