piątek, 16 listopada 2012

Komin z dzianiny Tutorial

Przed dzisiejszym wyjściem na spacer, listonosz przyniósł materiały, które ostatnio zamówiłam w sklepie internetowym e-dzianiny. Oj rączki bardzo świerzbiły ;-) Nie mogłam się oprzeć, no i w kilka minutek wyczarowałam dzianinkowy komin dla mojego szkrabika. Dzisiaj jest w miarę ciepło, ale na zimę może podszyję go polarem.

Wymiary kawałka dzianiny: 
szerokość to obwód główki dziecka
wysokość 55 cm

Dzianinę u góry i na dole podwijamy (zapas szwu podwinięcia około 2,5 cm)
 

Następnie składamy na pół prawą stroną do środka i zszywamy.


A to już na spacerze :-) 



 
  

6 komentarzy:

  1. Właśnie taki chce uszyć, ale z polarku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Prosty i praktyczny! Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię prosto i praktycznie :-)a jak jest dodatkowo szybko, to już w ogóle super :-)

      Usuń
  3. Ale fajny pomysł! Musze odwiedzić ten sklep z dzianinami:)
    Chyba będę tu zaglądała częściej;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość ;-) Odwiedziłam Twój blog, dobrze się zapowiada, czekam na nowe posty :-)

      Usuń